Tuesday, December 30, 2008

knäpp dator

Våran dataskärm har dampat sig rejält. Allt är ihoptryckt och man ser inte översta delen av skärmen. Därför tar allt väldigt lång tid och jag kan inte göra något. Buhu. Imorgon är det nyår i alla fall. I slutändan blev det att åka till Liia på reimers. Förhoppningsvis blir det roligt, I really, really, really hope so.

Just nu sitter syrran bakom mig med beiga strumpbyxor på huvudet och glasögon. Hon snackar med rysk/spansk brytning och är ganska rolig. I skrivande stund fotograferar hon sig själv. Den självupptagna lilla kaninen. (Hennes egna ord). Jag borde spela in när hon pratar. Haha. Snacka om no life.


Kram på er! Jag tror inte att jag kommer kunna skriva något mer. Sorry. Jag ska verkligen försöka men jag kan inte lova något. Årsresumé blir det på nyårsdagen, 1 januari.

Gott nytt år!

No comments: