Monday, December 22, 2008

Done cleening? No.

Jag har inte bloggat idag...Jag trodde att städningen skulle vara över idag. Men icke sa nicke... Jag har hållt på i mitt rum ett bra tag nu, plockat bort allt från hyllorna och skrivbordet, dammat, torkat, torkat sakerna och satt tillbaka dem igen. Nu ligger det massa småsaker lite varstans i rummet som jag inte vet var jag ska lägga. Kvar är att dammsuga och moppa. Sen ska det även dammsugas och moppas i mickes rum, efter det ska jag och Thessi göra speglarna i hallen fina och sist av allt är disken. Bläää. Jag är inte klar på långa vägar. Men eftersom jag inte ätit något sedan halv elva kände jag att jag behövde något i munnen. Så just nu sitter jag och väntar på att mina nudlar med kycklingsmak ska bli klara. Sen är det bara att ta tag i allt igen. Och som om allt det här inte är nog. Imorgon ska vi tvätta fönster också. AAAAAAH! I'm going maad.

Så.. Sorry för den dåliga uppdateringen idag. It's not my fault.

Stora kramar!

No comments: