Saturday, December 27, 2008

Shopping

Kom precis hem efter sex timmars shopping och knuffandes i stan med syrran och Vicky, därav bristen på blogginlägg idag. Vi kom in i stan runt en bra tid, halv tolv började vi titta i affärer och köpte saker nästan direkt. Jag tror att det är viktigt att man hittar något redan i första affären när man ska shoppa. Det gör en gladare och mer öppen för att hitta fler saker sen. Är däremot första affären ett misslyckande och man inte hittar någonting så blir man lite nedslagen och har svårt för att hitta mer. Jag tror att jag måste undersöka det sen någon gång. Göra en studie av något slag tror jag. Hehe. I varje fall köpte jag jeans och en stickad tjocktröja från Gina Tricot som var första affären. Sen gick allt mer eller mindre på räls. Det blev en nyårsklänning, parfym, mascara(som visade sig vara blå, suck, ska försöka byta imorgon), och underkläder. En lyckad dag helt enkelt. Nu är jag helt slut och väldigt, väldigt hungrig. Jag gissar att jag tråkat ut er ganska rejält och jag har inget mer att säga för tillfället. Jag antar att det får bli det här. Jag börjar förstå varför besöksstatistiken visar en nedgång av besökare. I will do better, promise.

Kram på er!

No comments: