Friday, December 12, 2008

Lucia

Ännu en tidig morgon på skolan. Suck. Jag känner mig ärligt helt dööd. Luciatåget kommer minst sagt att bli intressant måste jag säga. Haha, och min röst när jag sjunger solo kommer att bli ännu mera intressant, it will probably sound bad, but I hope not...

Det blir en lång dag idag. Efter skolan drar jag in till min förra skola och ska träffa sexorna. Efter det ska jag nog träffa Alice. Kl 16 är det cellgrupp hos Liia och senare ikväll blir det ungdomsmöte. Samhällsarbetet som skulle in idag har blivit framskjutet till söndag 00.00. Det blir alltså ännu en plugghelg, suck. Nästa vecka som jag hoppades skulle bli lugn blir istället som en vanlig jobbvecka. På måndag ska jag göra ett excel prov på datakunskapen, om jag gör bra ifrån mig på det får jag mvg, annars ett vg. På tisdag ska vi skriva som ett litet test på en film vi såg i måndags, och på onsdag ska jag och två andra i klassen hålla i en debatt på samhällskunskapen. Men efter det, då är det lugnt.

Nu ska jag skriva en liten fusklapp till Luciatåget och öva på lite texter.
Kram på er!

No comments: