Friday, December 26, 2008

Annandag jul

Helluuu! Skriver ett kort inlägg idag. Förmodligen blir det kanske det enda för dagen. Inläggen blir lite färre nu när det är lov. Det finns ju så mycket annat man kan göra än att sitta vid datorn. Jag ska dock försöka att klämma in ett inlägg senare idag. So keep your eyes open. Dagen kommer att innehålla lite fint besök och tv-tittande, like yesterday. Jag ska nog sätta på Gilmore Girls också som jag fick i julklapp.

Jag låg uppe och läste inatt, New Moon, eller, När jag hör din röst på svenska som är andra boken i Twilight serien. Jag är helt galen i de böckerna. Jag kunde inte sluta läsa igår. Det var näst intill omöjligt att lägga ifrån den. Resultatet blev en ganska sen morgon, men det är det lov är till för. Men nu ska jag kila.

Stor kram på er!

No comments: