Sunday, December 14, 2008

Lång vecka ligger framför mig

Nu är jag hemma, finally. Jag måste göra samhällsuppgiften och städa. Blääää. Jag skulle hellre vilja ligga i min säng och sova. Helt slut är jag. Det var otroligt mycket barn på äventyrsskolan idag som sprang runt som galningar. Elin och jag flummade runt, trötta som vi var men det var kul.

Veckan som ligger framför då... Imorgon är det skola och sen bär det direkt av till cellgruppen. På tisdag är det också en lång dag i skolan och sen blir det classreunion hos Tomas med tacos. På onsdag är det cell hos Liia (?) och efter det är det hjälptjänst julfest i kyrkan, torsdag ska vi på naturhistoriska med klassen och på kvällen julavslutning för gamla skolan som jag tänkte gå på, och på fredag, då är skolan äntligen slut, over, finito. Finally. Busy busy week.

Kram på er!

1 comment:

Anonymous said...

haha, jag var verkligen inte normal idag :P
Men det är jag typ aldrig ändå ;)