Wednesday, December 03, 2008

Onsdag

Nu är jag hemma. Tjihooo!
Det var NG möte och Luciaövning idag. NG-konserten är flyttad till nästa vecka, den 10 december. Riktigt kul ska det bli :)

Luciaövningen gick väl sådär. Jag kommer in i musiksalen och har en otroligt vacker skönsång *host host*. Haha. Luciattåget kommer att bli spännande. Att sjunga "min låt" gick inte heller så bra idag. Jag var helt stört nervös och ändå var det bara inför 15 pers. Tänk sen när jag ska sjunga inför hela skolan. Jag kommer seriöst att svimma, eller sjunga falskt. Vilket som är värst vet jag inte. Svimmar jag kanske alla tycker synd om mig istället? Det otroligt krångliga är att det går bra att sjunga själv när nästan ingen lyssnar, men när alla är helt knäpptysta och stirrar på mig, då börjar jag och rösten att skaka. Det skulle vara väldigt kul att få gå hos en sångpedagog och få ordning på mina nerver och min röst. Julklapp kanske? Aja, jag får se.

Härnäst ligger matteplugg väldigt högt på prioritetslistan. Jag borde nog också öva lite på datakunskapen eftersom jag endast fick G+ på det förra.
Så kram på er!

No comments: