Wednesday, December 17, 2008

Feelin' blue

Ush. Dagen har innehållit bu och bä, och den är inte slut än. Jag fick MVG++ på musikprovet. Är det ens möjligt att få så många plus på ett prov? Aja, det är väl det enda positiva idag. Efter det kom två nedslående resultat. Suck. Jag ska ömka mig lite och tycka synd om mig själv en stund, sen får jag ta och dra upp mig själv lite och intala mig själv att det finns mer i livet än betyg. Men just nu tänker jag tycka synd om mig själv. Jag skulle dra in till stan idag och gå på julfesten som kyrkan ska ha för alla hjälptjänstarbetare, men jag åker hem. Jag orkar verkligen inte. Dessutom känner jag inte riktigt för att dra runt på stan i fem timmar i regnet utan att ha någonstans att gå. Då sitter jag hellre hemma i min soffa och glor på tv.

Men ja. Snart går bussen.
Kram

No comments: