Friday, January 02, 2009

2 januari

Hello! Nu har vi vår stora dator här. Äntligen. Det känns lite annorlunda att se allting så klart. Men det vänjer man sig vid.

Nyårsfesten var lyckad och jag såg väldigt bra ut. If I may say so myself. Hehe. Jag har verkligen ingen lust att skriva ner allt. Ni hade det säkert kul ni också på nyår.
Ikväll ska jag och Therese se på film med Vicky och Rebecka. Movienight.

Jag ska meddela att det blir en datafasta en tid framöver. Datorn kommer endast att användas till skolarbete när det behövs. Det känns både bra och lite jobbigt. Men datorn har tagit alldeles för mycket av min tid. Jag behöver få lite annat fokus och kunna koncentrera mig på annat. Datafastan blir förmodligen i en månad men det kan bli kortare, I'm not that sure. Den börjar nog från och med det här inlägget. Lite tråkigt känns det nu när jag har börjat få en sån stadig besöksstatistik på över 1000 besökare. Förhoppningsvis kommer jag inte att förlora alla er, förhoppningsvis kommer ni tillbaka när denna period är över.

Stora kramar! Vi ses snart igen! <33333333

No comments: