Thursday, December 25, 2008

Juldagen

Ja, då var den julen över. 365 dagar kvar till nästa.
Vi vaknade vid nio och åt frukost, varm choklad och lussebullar, efter det gick vi på en promenad i skogen och sen var det bara att sitta och vänta. Mormor och morfar kom till oss också, vilket var jättemysigt. Det blev den traditionella Kalle Anka klockan tre och sen middag. Jag åt så sjukt mycket mat, men gott var det, och mycket är det kvar så att det blir julmat de närmsta tre dagarna. Men det hör julen till på något sätt.

Jag fick väldigt fina presenter, de två första säsongerna av Gilmore Girls, en av mina favoritserier, en tröja från Monki, och presentkort och pengar. På lördag blir det nog ut å trängas med alla andra på mellandagsrean. Jag fick en hel del pengar som ska köpas upp :) En nyårsklännig kanske det blir. Fast jag är inte ens säker på vad jag ska göra på nyår. Det löser sig nog. Nyår är ju på onsdag.

Kram på er!

No comments: