Tuesday, December 30, 2008

1003

Jag har nu 1003 besökare på min sida!!! Yeeeeaaaayyy!!! I feel like I should celebrate it with something special... Aaah, I'll figure it out. Några förslag?

Det blev inte ett till inlägg igår. Mamma hade skolarbete som hon behövde göra på datorn. Sorry for that. Det blev inte Twilight igår heller. I'm sorry for that. Innan vi åkte in till stan fanns det 42 platser kvar. När vi kom in, en och en halv timme senare fanns det bara en plats kvar. Vi köpte istället biljetter till Yes man, som faktiskt visade sig vara otroligt rolig. Men jag ville ändå se Twilight, och bara för att visa hur nära vi var så när vi kom till biografen senare fanns det 22 platser till Twilight. Vi rusade till en kassa och kollade om vi kunde byta. Ja, det kunde vi, men när vi kom fram fanns det bara tre och alla var utspridda. Suck. Jag MÅSTE se på Twilight snart, or I will die an unpleasant death. Jag undrar varför jag blandar så mycket med engelskan. Antagligen är det för att jag läser så mycket på engelska och har det därför ständigt i mitt huvud. Säg till om ni tycker att det är jobbigt.

Idag måste jag dammsuga och städa ett badrum. Blää. Annars blir det bara att ta det lugnt vilket känns ganska bra. Jag har varit ute och flygit tre dagar i rad nu. I need to calm down. Se! Där kom det igen. Plocka fram nyårskläderna ska jag också göra. Kram på er!

No comments: