Sunday, December 28, 2008

Gilmore Girls

Jag tror att jag vill leva i serien Gilmore Girls. Jag vill vara en av Gilmore Girls. Jag har nu spenderat ca 2½ timmar i den lilla småstaden Stars Hollow med 9 974 invånare och kan bara säga: Take me there! Jag ser fram emot fler möten med den kaffeberoende Lorelai (Lauren Graham), MVG studenten Rory(Alexis Bledel), den galna kocken Sookie(Melissa McCarthy) och caféinnehavare och naturvännen Luke(Scott Patherson). Det enda som jag kanske stör mig en aning på är deras klädstil. Serien började år 2000 men jag har svårt att föreställa mig att klädstilen verkligen var sån. Men, men. Den blir nog bättre med tiden. Hehe. Gilmore Girls och ER är numera mina favoritserier.


Jag ligger just nu på 962 besökare. Tror ni att jag når upp till 1000 innan tolvslaget? Det skulle vara kul att se om det fungerade. Ni får gärna därför tipsa om bloggen och göra lite smygreklam för den. Det skulle vara kul att nå upp till 1000 besökare. Kram på er!

No comments: