Tuesday, December 16, 2008

Jullov?

En del av mig säger att det är jullov, men den andra delen påminner mig om att det fortfarande är tre dagar kvar. Tre dagar av mer eller mindre tortyr. Bläää. Anledningen till att jag tror att det är lov är för att jag träffade min gamla klass hos vår förre klassföreståndare idag. Det har varit tradition sen sexan och det har alltid inträffat på eftermiddagen innan jullavslutningen. Därför är mitt huvud inställt på att det är lov nu. Ganska mycket önsketänkande. Hängde ni förresten med på det där? Min hjärna fungerar inte riktigt som den ska känner jag.

Kul var det i alla fall att träffa alla. Den enda som fattades var Joel som flyttat till Örebro, det var tråkigt att han inte var där. Det går väldigt bra för de flesta vilket är kul att höra. Men nu håller jag på att falla ihop. Jag ska ju upp sex imorgon. Skola, suuuck!

Kram på er!

No comments: