Saturday, December 20, 2008

Nyår

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra på nyårsafton. Fredrik, Rebecka och pappa kommer att vara i Småland, vilket betyder att jag och Thessi kommer att kunna vara inne i stan och sen sova i Fredrik och Rebeckas lägenhet. Jag vet också att Hannah ska vara i Gbg, och Elin har lite andra planer. Så vad ska jag göra? I guess I'll figure that one out. Är det någon som har något planerat så att jag har lite options? Skulle ju vara bra att veta vad för sorts kläder man ska köpa också.

Förslag?

Kram på er!

1 comment:

Evynina said...

No , don't know!? heheh, jag vet inte heller vad jag ska göra, några i min klass vill äta middag med mig, men det skulle vara kul att vara med några roliga människor och se på den underbart vackra himlen när racketerna skjuts upp:)