Friday, December 26, 2008

Tjuu! Jag sa att det skulle bli ett till meddelande idag, och det blir det, fyra minuter innan tolvslaget, i skrivande stund i alla fall. Sen får jag se vilken tid det blir publicerat. Men tanken var god.

Jag har haft en väldigt trevlig dag idag I have to say. Jag har läst, spelat spel, glott på tv, suttit vid datorn, fikat, träffat Rebecka och haft det mysigt. Imorgon är första inplanerade dagen på lovet. Jag och syrran ska göra stan osäker och knuffas med alla andra shoppinglystna galningar som har känt lukten av mellandagsrea. Efter det blir det att åka hem och äta kalkonmiddag. På söndag är det gudstjänst och beroende på hur mycket jag får gjort imorgon kanske jag drar ut en kortis efter gudstjänsten. Men jag får se. På måndag ska jag se på bio med Rebecka, Twilight blir det.

Jag funderar fortfarande på nyår. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Men det löser sig nog.
Nu är klockan en minut över tolv och jag är väldigt väldigt trött. Så god natt på er, och kram!

No comments: