Thursday, December 18, 2008

One more day

Ännu en lång dag har nått sitt slut. Tack för det. Just nu känns det verkligen, verkligen som om jag har jullov. Fast det har jag ju inte. Tråkigt nog. :( Dagen har innehållit film på samhällskunskapen och lekar på matten. Sen drog vi till naturhistoriska muséet, var där en timme och efter det gjorde jag och några i klassen stan osäker. Hehe. Vi käka lite på Donken och sprang sen runt och julhandlade. Vi började som 9 pers och splittrades upp lite då och då, bara för att hitta varandra igen 15 minuter senare. Men det var rätt så mysigt. Jag köpte julklappen till Thessi och åkte sen till kyrkan där det avslutning för min förra skola. Åååh, jag vill verkligen ha jullov nu. Suck. Men en dag kvar, eller ja, en halv dag mer eller mindre, riktigt skönt. Jag slutar nog vid tolv och sen drar jag in till stan och julshoppar med Thessi och förmodligen möter Elin upp oss där också. Senare på kvällen är det julfest i kyrkan med reggae-tema. Julfest+reggae? fråga mig inte hur de kom upp med den blandningen. Men men, det ska bli kul att se hur många som klär upp sig till detta. Själv ska jag rota i Mickes garderob efter lite kläder, hehe. (Hoppas att han inte läser detta...) Om jag inte hittar något antar jag att det blir något vanligt lite mer juligare, men tråkigare. Well,well. Jag ska möta upp en gammal barndomskompis också som ska vara med på julfesten. Kuul.

Nu blev det långt och utan styckesindelning som jag tränat på. Äsh. Skolan är slut imorgon ändå. :)

Kram på er!

No comments: