Friday, December 05, 2008

Fredag

Det bidde inget ungdomsmöte för mig idag, anledning: julkonserter hela helgen och jag ska gå imorgon. Jag hade alltså planerat för en mysig hemmakväll med mamma när jag får ett sms från MariannE (det stora E är med flit; internskämt) där hon tycker att jag ska pallra mig upp och dra till hennes kyrka istället. Först säger jag nej, men efter lite eftertanke börjar jag bli lite osäker. Kanske skulle jag dra dit ändå? Bara för att liksom, nya bekantskapskretsar är ju inte fel. Om du lär känna mig tillräckligt väl så kommer du att upptäcka att jag har en väldig beslutsångest. Beslutsångesten kan gälla allt från att köpa godis eller inte, till, exempel, det här fallet där jag får otroligt svårt att bestämma mig. Detta är väldigt, väldigt jobbigt. I slutändan, efter många om och men, hamnade jag här, som ni, obviously, har märkt. Om jag är absolut nöjd vet jag dock inte. Kanske hade jag varit en smula gladare om jag åkt? Aja, too late now anyway.

Ikväll blir det Idol med chips, cola och choklad. Mmmm... Yummie! Jag tänker också rösta hårt på Kevin, han ska vara med i final, or I will die. Jag har inte sett ett enda idolprogram efter auditions, men av det jag sett på bl.a youtube så är Kevin klart bäst.
Kram på er!

No comments: