Thursday, December 11, 2008

Torsdag

Good morning friends! Jag känner mig utvilad!!! Antagligen för första gången på väldigt länge. Jag la mig vid tio som planerat och sov till kvart i sju. Hiiimelskt. Helt knäppa drömmar drömde jag också. But I will keep those to myself, hehe.

Det blev inget samhälle igår. Suck, bad Victora, bad. Jag var så sjukt trött och okoncentrerad att det helt enkelt bara inte gick. Det fungerade inte, för det första hade jag svårt att bestämma mig för vilken tredje punkt jag skulle välja, och längre än så kom jag inte. Det blev istället en helkväll framför tvn. Men jag tyckte att jag nästan förtjänade det ändå.

Idag blir det en till lång dag och det ska bli kul att se om det blir några reaktioner på det som var igår. Snart går bussen, så jag måste dra.

Kram på er!

No comments: