Wednesday, December 10, 2008

In tha school

Klockan är i skrivande stund halv åtta. Mmmm. Vad mysigt det känns att vara i skolan så otroligt tidigt på morgonen. Jag gick upp kvart över fem i morse, det känns ännu bättre. Varför denna tidiga morgon undrar du nu. Svar: Luciaträning klockan åtta på morgonen. Men, men. Just nu är det bara 7 skoldagar kvar till jullovet, läääängtar.

Vad händer annars idag? Klockan tolv ska vi börja rigga upp inför julkonserten med Ny Generation och klockan tolv börjar de första klasserna att komma. Skolledningen har gjort ett schema för vilka klasser som ska komma när, fett coolt. Vet ni vad det står på affischerna? "Kristna skolgruppen erbjuder en julkonsert med externa artister". Väldigt proffsigt det där måste jag säga. :) Ni får gärna be för att det går bra.

Senare idag blir det (kanske?) cellgrupp hos Liia. Får ta och smsa henne och se hur det blir. Jag hoppas att det blir av dock. Det var ju ett tag sen. Annars blir det att åka hem och plugga. Hahaha! När man talar om det... fick ett sms från Liia precis efter att jag skrivit att jag skulle hem och plugga annars... Bönesvar! :D

Kram på er!

No comments: