Monday, December 08, 2008

Måndag

Jag somnade på bussen i morse. Jag brukar aldrig somna på morgonbussen eftersom jag i vanliga fall sitter försjunken i min bibel eller tänker på lite allt möjligt. Men nu, i morse, kunde jag inte stå emot John Blund när han kom med sömnstoft och pudrade mina ögon. Efter att ha läst några kapitel i bibeln vaggades jag i sömn av bussens skakande.

Vad händer idag då? Det blir en ganska soft dag känner jag på mig. På geografin ska vi börja med något nytt, eller så pratar vi bara om de senaste veckorna. Datakunskapen blir lika tråkig som alltid och på engelskan ska vi se på Remember the Titans. Jag kommer hem halv fyra. Hemma blir det dock inte lika nice. Det blir å förbereda engelskaredovisningen som vi har imorgon.

Jag undrar varför folk alltid besöker min blogg mindre på helger än på vardagar, och vad i hela friden var det som gjorde att jag fick 55 besökare förra måndagen? Weird...

Kram!

No comments: