Monday, December 22, 2008

Jag älskar att...

6 Februari 2007
* Vara glad utan någon som helst anledning
* Se upp på himlen och finna den helt klarblå
* Se på bio med någon alldeles speciell
* Hitta en bra låt jag inte hört på länge
* Se en soluppgång
* Andas in kylig luft på vintern
* Känna kylan bita i kinden
* Se en vintrig solnedgång
* Skratta tills jag vrider mig av smärta i magen
* Få ett fint mejl
* Gå på promenader
* Vara i den närhet jag älskar mest, Guds
22 December 2008
* Ge en present
* Resa
* Träffa någon jag inte sett på länge
* Sova ut på mornar
* Få ett uppmuntrande sms
* Se på chickflicks
* Skratta så att jag inte kan andas
* Sitta på ett kafé med en vän
* Läsa en bra bok
* I will always love to be in the presence of God..

Allt det jag älskade att göra för två år sen tycker jag fortfarande om. Men mycket läggs till och ändras till listan, allt eftersom man mognar själv. Vad älskar du?

1 comment:

Anonymous said...

jag älskar dig :)