Saturday, December 20, 2008

Finally

Äntligen jullov. Det finns en hel del att säga, men jag orkar verkligen inte att skriva ner det. Det ser väl ut som besöksstatistiken kommer att sjunka den här helgen också, som vanligt. But that's life. Jag ska ge er en snabb genomgång i punktform:
  • Jag *host*försov*host* mig på morgonen i fredags. Kom till skolan för tio minuters franska, håltimme och sen avslutning. Fika med klassen och uppträdanden i gympasalen
  • Jag åkte in till stan och mötte upp syrran
  • Stressade runt som en galning på stan för att handla julklappar. Var jag trött sen? Ja.
  • Började att blöda näsblod på tunnelbanan. MYCKET blod var det. En snäll tjej gav mig sitt näsdukspaket.
  • Gick upp till Vicky, fixade oss.
  • Träffade barndomskompisen Rebecka som är i Sverige på sitt sommarlov. Hon bor i Australien.
  • Julfest i kyrkan. Den var väldigt mycket roligare och sjukt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig.
  • Somnade någonstans mellan två och halv tre på morgonen. Sov till halv elva. Niiice.
  • Det är jullov!

I guess that's it for the moment. Jag kommer nog att skriva minst ett meddelande till idag. Jag måste ju städa också...

Kram på er!

No comments: