Tuesday, December 23, 2008

Tiden släpar sig fram..

Tycker inte ni att tiden går ovanligt långsamt dagen före julafton? Jag tycker verkligen det. Det känns som allting tar så otroligt lång tid. Allt man gör är att sitta och vänta på kvällen så att man kan gå och lägga sig. Det var ett tag sen jag var såhär förväntansfull inför julafton. Men i år är jag det. Jag vill att maten ska bli klar så att vi kan äta, så att vi sen kan ta in julgranen, så att vi kan börja göra allt julgodis. Ja, you get it... I familjen Woods har vi en tradition av att alltid göra allt i sista sekund. Stressigt? Javisst, men det har en liten charm. Så, i brist på annat ska ni två bilder på vår julgransjakt. Har ni tur så lägger jag upp en bild på den pyntade granen senare ikväll. Kram på er!

We found it!

On our way home

No comments: