Saturday, December 13, 2008

Good morning

Jag stupade i säng direkt när jag kom hem igår. Så trött var jag. Väckarklockan ringde klockan sju på morgonen och jag kravlade mig upp för att se på årets Lucia som var från Malmö. Jag höll mig vaken i 15 minuter, sen släpade jag mig tillbaka till sängen och somnade bums. Mina ögon såg ljuset tre timmar senare(jaha du, kan du räkna ut hur mycket klockan var då?) då jag steg upp och åt frukost.

Dagen som i mina drömmar skulle präglas av lugn och ro kommer istället tillbringas framför Word och skriva ett arbete som ska skickas in imorgon. Tjuhu, I'm sooo not happy. Det värsta är att en hel del som egentligen är klart blev kvar i skolan, så jag måste skriva om det. Kan inte jag bara bli akut mega-sjuk så att jag måste ligga i soffan hela dagen? I guess not...

Hur gick Luciatåget igår då? Jaaa... Haha. Ett ord: kaos. Jag sjöng rent, men av de två "föreställningarna" darrade min röst okontrollerbart av nervositet en gång, andra gången gick lite bättre dock. Men aja. Never again.

Kram på er!

No comments: