Tuesday, December 16, 2008

Confessions

Okej, jag har något att erkänna. Jag är hemma idag, utan sjukdom. Jag kan dock tillägga att det är utan fysisk sjukdom. Mitt sinne är helt slut och mina tankar virrar runt. Jag är trött på allt som har med skola att göra. Skoltrött heter det. Skoltrött borde ändras till skolsjuk, då kan man bli sjukanmäld för det också. Det ska jag be mamma säga nästa gång hon sjukanmäler mig. "Hej, jag skulle vilja sjukanmäla Victoria Woods i BE08 för skolsjukhet". Undrar vad de skulle tänka?

Ikväll blir det classreunion, ser fram emot det. Ska bli kul att träffa alla gamla kompisar igen. Men innan dess ska det duschas, gå ut med hunden på en lång promenad och gå upp till mormor. Juste, klä på mig kläder efter duschen ska jag göra också. Lite pinsamt annars va?

Märks det att jag är lite skum idag?

Kram på er!

Kom igen, säg inte att det bara var
jag och min syrra som garvade åt Lidl reklamen?

1 comment:

Evynina said...

Jag garvade oxå åt den, sååå bra ju och ändå såååååå dålig, min humor e på världens lågaste nivå för humor:P
Ska bli kul att träffa alla:D Vi ses hos Tomas!!
Ps. bra att du tar på dig kläder efter duschen^^