Tuesday, December 02, 2008

Tisdag

22 dagar kvar till julafton. Det känns bra det här. Julkänslorna är inte riktigt på gång, men en choklad och presentkalender ska nog hjälpa dem på traven. :) Saknar gamla klassen gör jag också, förhoppningsvis blir det en liten reunion runt den 22 hos Tomas, tacokväll! När jag slutade nian i våras trodde jag att jag skulle sakna alla till döds när gymnasiet började, men faktiskt gjorde jag inte det. (Om det är någon från gamla nian som läser detta, ta inte illa upp :) ) Det kändes ganska lugnt och jag trivdes, och trivs fortfarande, bra i min nya klass. Men nu lagom till jul och jullov kommer minnena tillbaka. Jag saknar hur vi hängde i korridorerna och flamsade runt, snyft. *Victoria börjar att känna sig lite sentimental*. Men jag tror inte att ni andra läsare vill höra om detta. Så jag flyttar till nästa ämne.

Jag kan stolt meddela att jag nu har över 400 besökare och för mig känns det otroligt bra. Bara idag har jag liksom fått runt 43 besökare, och ändå har jag inte skrivit något på hela dagen. Tjohoo. Ni får gärna kommentera också. Hint hint. Eller så kan ni bli medlemmar på bloggkoll och prenumerera på min blogg. Än så länge har jag tre prenumeranter, men lite fler skulle inte skada. Se det som en julklapp till mig. Hehe. Nej, nog med tiggande.

Nu blir det matte och musikplugg. Jag känner mig en aning stressad inför matten, men det ska säkert gå bra. :) Kram på er!

1 comment:

Anonymous said...

ojojoj inte illa Victoria! 43 läsare ;)
grattis!!!!