Thursday, October 02, 2008

Torsdag - förkylning

Förkylningen blir värre. Så idag drog jag in till skolan för att göra matteprovet och funderade på att stanna kvar i skolan och även köra konditionstestet, men efter matteprovet kände jag mig helt död och näsan rann, så jag åkte hem istället.
Inga läxor eller prov har vi till imorgon heller, så det blir att ta det lungt så får jag se om jag drar till skolan imorrn eller om jag är kvar hemma så att jag blir helt frisk till söndag och måndag.
Vad mer jag ska skriva vet jag inte...
Mitt liv är inte så skojj att läsa om helt enkelt, och inte alltid lika kul att leva. Men det rullar på liksom. Upp och nedgångar hör till. Bara solsken gör allt till en öken, det behövs lite regn för att det ska växa. - My favourite saying :)

Nu ska jag kolla upp alla de olika bloggar jag läser (Victoria beroende? Näää...Hehe). Jag hann inte läsa nått igår liksom, så nu blir det bloggläs till max.
Skönt med bloggkoll<3

Kram!

1 comment:

Evynina said...

Stackars victoria,sjuk. Du får krya på dig,så kanske vi ses på söndag el vem vet du kanske kan komma på ungdomsmötet imorrn?Plus till liv är inte tråkigt att läsa om!Du är så bra på att skriva att du skulle kunna göra den tråkigaste händelsen som nånsin har inträffats till en intressant berättelse<3
Love & Hugs Eve