Thursday, October 23, 2008

Idag, imorgon och nästa vecka

Tjoo
Jag är ensam hemma så jag har käkat mat och käkat glass. :)
Just nu sitter jag och kollar på bokrecensioner om "En komikers uppväxt" av Jonas Gardell som vi ska ha läst ut till imorgon. Har jag gjort det? Det får ni själva avgöra....

Imorgon slutar jag ett, men eftersom Ny Generation-teamarna ska komma klockan två till skolan, så blir det å vänta på dem. Därför åker jag direkt in till stan sen och kommer sitta och uggla hos min bror. Som förresten drar till Israel imorrn med Rebecka.
Jag ska också ta med mig mitt presentkort på H&M, så om jag tröttnar på att sitta hos dom så kan jag ju alltid dra ner till Ringen. :)

Biljetterna från Uppsala är köpta och sovsalar bokade för mig och Therese. Youth nästa vecka, here we come!
Det ska verkligen bli sjukt kul. Det var två år sen sist så det ska verkligen bli niiice till max. Förhoppningsvis så går sovsalarna bra också. Jag funderar bara på hur det ska gå att sova. Vi har ju inga luftmadrasser, jag har redan försökt sova på liggunderlag tre nätter, and let me tell you, det var inte skönt någonstans.
Någon som har en eller två luftmadrasser att låna ut? :)

Kram på er!

No comments: