Sunday, October 12, 2008

Söndag

Dålig uppdatering idag också. Ursäkta för det.
Men et var kyrka och när jag kom hem så var datorn här nere konstig, internet fungerade inte (som vanligt), och min data där uppe har hakat upp sig. Det blir väl och pröva på en norsk lagning ikväll.
I alla fall ska jag vara vid spottkoppen klockan åtta imorgon för att klassen ska gå på stadsteatern. Hur det blir återstår att se. Sen bär det av till skolan och datakunskap och engelska.
Vi har en underbart skön vecka framför oss. Inga prov, inga större läxor. Så det blir och plugga inför geografiprovet som vi har nästa vecka. Vi har 36 sidor att plugga på. Tjoho! Inte alls kul, men så är det. Sen är det ju höstlov! Jag kan inte fatta att halva höstterminen snart gått. Det har gått otroligt snabbt, men samtidigt så långsamt, på något sätt. Det är svårt att förklara riktigt. Men det är väl så det är när man börjar gymnasiet. Mycket nytt som gör att allting har sin egen takt. Ska bli riktigt skönt med lov sen i alla fall. :)
Så eftersom det blir tidig morgon imorrn när bussen går fem i sju, så ska jag börja dra mig till sängen. Det blir en intensiv dag imorrn.

Kram på er!
Victoria

No comments: