Wednesday, October 22, 2008

Snart iväg

Nu ska jag snart dra på mig jackan, gå ner till bussen och åka in till stan.
Under dagen har vi haft samhällskunskap, musik och matte där musiken var det som gick bäst. Hela Boulevard of Broken Dreams sitter snart i fingrarna. Ja, vi lär oss att spela den på gitarr. Lyckligtvis så ska jag redovisa efter lovet vilket ger mig mer tid att träna. Ibland är jag smart.

Jag tror att jag tråkar ut er läsare lite grann. True?
Därför tänkte jag att jag lite då och då ska skriva något läsvärt, intressant och tankeväckande. Vad sägs om det? Jag vill visa att jag faktiskt kan skriva seriöst ibland.
Men på grund av min otroliga brist på fantasi, så tänkte jag att ni läsare kanske kan ge mig tips på vad jag ska skriva om.
Inläggen skulle då kunna innehålla en del fakta men mest mina egna tankar och åsikter runt ämnet, det kan vara om allt mellan himmel och jord. Kärlek, varför socker är sött eller varför grisar inte kan flyga. Haha, you get it?
Skriv era förslag, jag väntar. :)

Kram på er!

No comments: