Thursday, October 16, 2008

I should...

I should study, and I should do homeworks. And I'm doing it! Kinda...

Tjooo!
Ja, som sagt. Jag försöker i alla fall att plugga, men det är inte så lätt när jag inte vet vad som är viktigast av dessa 36 sidor och jag vet inte vad det är hon kommer att utesluta. Suck... Vi har inte ens gått igenom allt än. Så vad borde jag göra? I dunno..
Jag har dessutom franska till imorgon, och engelska till på måndag. Feeeett jobbiigt.
Det blir en riiiktig plugghelg... Jag måste dessutom städa rummet ordentligt. Det behövs verkligen.
Imorrn blir det i alla fall lite shopping med mina presentkort. :) 200 på Gina Tricot, 200 på H&M och 500 på Bokia. Nån som vill hänga på som smakråd?
Åh, okoncentrationen bara väller över mig. Men jag ska kämpa, jag ska i alla fall skriva klart den här sammanfattningen...

Kram på er!

1 comment:

Anonymous said...

Jag kan följa med... om du vill ha med mig :P