Saturday, October 25, 2008

Natt

Nu ska jag hoppa i säng :)
Känner mig lite smått trött sådär, särskilt när jag ska upp till mormor och morfar och kratta vid tio också.
Men det är lov! Höstlov. Så skönt!

Det blev middag för mig idag, hittade lite i Fredrik och Rebeckas kyl + mackor.
Min och Thessis biljett blev uthämtad i ett fullsmockat T-Centralen.
Ibland älskar jag verkligen att gå runt bland massa människor som stressar iväg. Jag tycker om att titta på dem, se deras ansiktsuttryck, försöka fundera på vad de tänker på, vart de ska. I just love it. Men ibland hatar jag att vara bland folk. Ibland vill jag bara krypa ihop i ett hörn och vara själv. Men så är det :)

Det känns inte som om mina filosofiska tankar riktigt kommer ut som de ska när klockan är kvart över tolv på natten.
Lite sömn gör det nog bättre.

Kram!

No comments: