Wednesday, October 15, 2008

Onsdag morgon

God morgon! Sovit gott?
Själv har jag sovit OK men det kunde gärna ha varit lite längre. Jag har upptäckt att jag drar ut på tiderna när jag ska lägga mig vilket gör mig trött och småtjurig på mornarna. När skolan precis börjat så började jag fixa i ordning mig i lugn och ro klockan nio och så blev jag klar tjugo i tio och kunde då läsa eller skriva innan jag somnade. Nu den senaste veckan har det istället blivit att jag somnar klockan elva. Och jag som går upp så tidigt behöver verkligen mig sömn. Aj, aj Victoria. Så idag är jag helt stört sjukt trött. Det var en jobbig vecka förra veckan, och helgen blev inte så mycket vila, så just nu känner jag mig helt slutkörd.
Men nu ska jag inte klaga. :)

Btw, jag och syrran ska upp till Uppsala på youth under lovet. Någon annan som ska dit? Någon som har lust att hänga med en eller flera dagar? Kontakta mig!

Stort grattis till min älskade bror Johan som fyller 23 år idag. Hoppas du får en underbar dag.

Nu börjar samhällslektionen snart.
Kram på er!

1 comment:

Anonymous said...

Grattis Johan!
Ja, jag kanske ska upp, får se lite hur det blir... måste ju ha pengar till det