Sunday, October 26, 2008

Comments?

Jag tycker att det är tomt på kommentarer.
Min syrra säger att anledningen är att jag inte skriver något som är värt att kommentera. Och att jag skriver för ofta så man hinner inte läsa.
Aj då, det var ju inte så bra.
Jag ska försöka bättra mig och skriva mer tänkvärda saker, fast jag kommer nog inte dra ner på bloggandet, det gäller för er att hålla er uppdaterade :P
Jag kan ge er ett schema på hur ofta jag skriver ungefär.
Måndag: ca 3-4 ggr (morgon, kanske datakunskapen, när jag kommer hem, innan jag lägger mig.)
Tisdag: ca 2 ggr (när jag kommer hem och innan jag lägger mig.)
Onsdag: ca 3 ggr (morgon, när jag kommer hem, innan jag lägger mig)
Torsdag: ca 3-4 ggr (på morgonen, på datakunskapen om vi inte har prov, när jag kommer hem, innan jag lägger mig)
Fredag: ca 1 gång (antingen när jag kommer hem, eller innan jag drar till stan direkt från skolan)
Lördag: ca 2-3 ggr (beroende vad jag gör under dagen)
Söndag: ca 1-2 ggr (efter kyrkan och på kvällen)

Ja, så nu vet ni. Haha. Inte för att jag tror att ni är så otroligt intresserade av mitt liv, och det här är nog en av sakerna som inte heller går att kommentera. I better get used to it.
Kram!

2 comments:

Anonymous said...

Kommentera huh? Jadu... kul att du kom igång med bloggandet! Jag sa ju att folk skulle läsa, så jag tar åt mig lite ära här ;)

Och en påminnelse att du skulle skicka bilderna från Relient K konserten i somras som du lovade :P

Anonymous said...

hahah bloggberoende? :P
Love you