Monday, October 27, 2008

Msn-konversation

Elin skickar en snygg klänning från Stylebystars.com

Victoria säger:
riktigt snygg klänning!
Victoria säger:
var hitta du den?
Linsen säger:
haha de du
Linsen säger:
http://www.stylebystars.com/ kolla in här... sååååå fina saker
Linsen säger:
men du skulle bara våga köpa något som jag vill ha
Victoria säger:
haha. att köpa något där är typ in my dreams gånger 30
Linsen säger:
hahahah
Linsen säger:
men det är ju inte dyrt
Linsen säger:
helt sjukt
Linsen säger:
haha eller ju kanske lite... men hallå det är de ju värt.. LÄTTT
Victoria säger:
det är inte dyrt!!
Victoria säger:
mina drömmar gånger 30 kan kanske bli uppfyllda
Linsen säger:
hhah javisst
Victoria säger:
den dagen jag får mitt studiebidrag...
Linsen säger:
hahha jag tänkte samma sak
Victoria säger:
den dagen jag får en pojkvän...
Victoria säger:
hehehe
Linsen säger:
hahhahahahaha
Victoria säger:
Victoria och någon blir tillsammans
Victoria säger: "älskling, det finns en jättefin sida på internet, med jättefina klänningar, för jättelåga priser..." *blink blink med ögonen*
Linsen säger:
hahahahahhaha
Linsen säger:
viker mig av skratt
Linsen säger:
HAHAHHA!
Victoria säger:
men du fyller ju arton snart...
Linsen säger:
ja men det är ju lååååång tills det
Linsen säger:
jag vill ha de nu, nu NUUUUU!!!!!
Linsen säger:
Victoria säger:
haha! julafton?
Linsen säger:
känner mig som en 5-åring som skriker på sina föräldara eftersom hon inte får ett enkrone-tuggummi
Linsen säger:
ja du...
Linsen säger:
men det är ju 2 månader
Victoria säger:
den som väntar på nått gott...
Linsen säger:
måste ju hitta en klänning som jag kan har på mig på morfar 70 årsdag
Linsen säger:
och papppas fördelsedag 10 nov.
Victoria säger:
haha! där har du anledningen till en ny klänning
Victoria säger:
tjejer är bäst på att komma på sånt
Linsen säger:
hahah ja precis
Linsen säger:
hahhaah självklart du pratar med experten själv
Victoria säger:
teach me, teach me
Linsen säger:
hhhaa I will if you pay me
Victoria säger:
men då har jag ju inte råd med klänningen
Linsen säger:
haha nä då för dig. Jag göra det grattis *truksvenska*
Linsen säger:
turksvenska*
Linsen säger:
kan säga att du ska följa med på min pappas födelsedagsfest
Victoria säger:
och jag kan ju inte vara sämre än elin, så jag måste ha en klänning
Linsen säger:
haha ja precis
Linsen säger:
eller du... till julfesten
Victoria säger:
oooh, even better
Victoria säger:
i like how you think
Linsen säger:
eller varför inte till söndagsskolna
Victoria säger:
haha.ja, vi måste ju vara förebilder för barnen
Linsen säger:
HAHAHA
Linsen säger:
HAHAHHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Linsen säger:
vi måste finslipa på det här imorgon
Victoria säger:
absolut!
Linsen säger:
men kommer du hit imorgon?
Victoria säger:
men du! där har vi den ultimata anledningen!
Victoria säger:
ny klänning till bio imorrn!
Linsen säger:
HAHAHAHAHHAHA!!!!
Linsen säger:
JAAAA!
Linsen säger:
eller så kan vi ju säga att vi ska på en gala

Alltså: Killar, köp kläder till tjejer. Och gå gärna på våra grymma argument, då blir vi glada. Särskilt Elin och Victoria

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha jajamensan killar :P