Tuesday, October 14, 2008

Kväll 14 oktober

Ja, det hände ju mer idag. Men skulle jag skriva det i förra inlägget så skulle det bli ännu längre än vad det redan var. Och eftersom jag är så otroligt trött så tar jag resten i punktform.
  • Det tog mig sammanlagt, från skolan till Nynäshamn, 2 timmar och 20 minuter. Varför har bussar så svårt för att komma i tid?
  • I Nynäshamn träffade jag pappa och vi åkte till Ram Nam Thairestaurang och käkade. Det var jättemysigt så nu är jag mätt och belåten. Fick även ett fint halsband.
  • Imorgon blir det FOG (Frukost On the Go) = 25 minuters längre sömn = välbehövligt.
  • Med 9 virus på datan undrar jag hur länge den kommer hålla. Har man inget virusskydd så får man skylla sig själv...

Life goes on...
Tack för alla fina grattis-sms idag btw! Love y'all!

Kram!

1 comment:

Anonymous said...

Grattis igen! :)