Friday, October 03, 2008

Pannkakor

Kan någon säga mig varför pannkakor är så gott? Har precis ätit ugnspannkaka med bacon i, det låter jätteäckligt, men det är så otroligt himmelskt gott.

I alla fall så dånar det Relient K ut ur högtalarna just nu. Mamma och pappa är i Nynäs och kommer vara borta i ungefär två timmar, kanske lite mer. Chakko blir nämligen klippt idag. Min lilla snuttis :) Han kommer har så pyttelite hår kvar och kommer vara så söt.
Så när föräldrarna är borta blastar jag musik och bara tar det lungt. Fast disken ligger ju och väntar på mig också.

Det är jättefint väder just nu. Om jag hade haft orken och humöret så hade jag gått på promenad i skogen, men tyvärr har jag inte det just nu. Jag kanske kryper in i en stor tröja och sätter mig på verandan meden bok istället.
Det blir nog inget ungdomsmöte för mig ikväll. Visst känner jag mig bättre, men jag har tagit två alvedon, så det är antagligen därför.
Av någon anledning så får jag alltid typ, jag vet inte hur man ska beskriva det, men jobbiga känslor när jag funderar på att inte gå på ett ungdomsmöte. En sak om jag är väldigt sjuk, men om jag bara känner mig halvdan så kanske jag kan orka in ändå... Je ne sais pas.
Ni får inte tro att jag är något knäppo som är tvingad att åka på ett ungdomsmöte, för så är det inte. Det är bara Victoria och hennes lite annorlunda funderingar :)

Kram

No comments: