Friday, October 17, 2008

Stressig morgon

God morgon! Sovit gott? Själv har jag haft otroligt skumma drömmar i natt. Jag drömde t.ex. att jag följde med pappa till skolan och att jag skulle hälsa på och typ snacka på chapel, och så drömde jag att jag duscha.. Aja, nog om det.

Jag hade en timmes sovmorgon i morse vilket var väldans skönt. Men sovmornar gör ibland att jag slöar mer än vanligt. Så frukosten tog lite för lång tid, och sen var kockan plötsligt 7:46 och bussen skulle gå 8:03. På två minuter slängde jag i mina saker i väskan, rusade ner, drog på mig skor och jacka och sprang nästan hela vägen till bussen. Jag kom ner 7:58. Känner mig väldigt stolt. :)
Världens träningsvärk har jag också. Jag kan knappt röra på mig. Vi hade olika stationer på idrotten igår där vi tränade typ alla muskler vi hade. Helt stöört.

Idag blir det nog inte så mycket mer blogg än det här. Det är skola och sen ska jag dra in till stan och handla lite. På kvällen blir det ungdomsmöte! Ska bli kul.

Ha det bra.
Kram!

No comments: