Monday, October 27, 2008

Day one

God morgon! Idag vaknade jag tidigt. Min kropp är fortfarande inställd på skola och sommartid. But I'll get used to it.
Första dagen på höstlovet. Sköönt! Jag önskar att dagen bara skulle bestå av att ta det lugnt och glo på tv. Men så blir det inte. Jag måste verkligen ta tag i samhällsuppgiften, jag började ju inte ens igår. Mitt mål är att bli klar idag, och då måste jag verkligen kämpa hårt. Jag måste stänga av och hålla mig borta från alla frestelser (tv, dator). Jag ska vara stark! *I will survive spelas i bakgrunden*
Något annat jag måste göra är att ringa till snubbarna på YOUTH och kolla att man kan checka in sovsalarna även efter mötet på onsdag. Thessi och jag kommer nämligen antagligen direkt till mötet klockan sju eftersom vi har varit och vinkat av Micke på arlanda. Fast jag tycker att det inte borde vara några större problem med incheckningen. :)

Nu vill mamma att jag ska ta ut Chakko, så det är väll bara att klä på sig och göra så.
Kram!

No comments: