Wednesday, October 08, 2008

Onsdag

God morgon! Sovit gott?
Själv har jag sovit i ca 6½h timmar i natt. Anledningen är att det var kör igår i kyrkan. Därför, my dear readers, så uppdaterade jag inget igår. Jag han helt enkelt inte. Eller, okej, jag hade hunnit om jag hade tagit mig tiden, men tyvärr så gjorde jag inte det. Skönaste skoldagen var det igår i alla fall. Skolan började kvart över åtta med matte. Sen blev det svenska och det enda vi gjorde var att sitta läsa, och engelskan gick på tjugofem minuter, för vi hade ett prov som var lätt. :) Därför kom jag hem halv ett igår! Tjoho.
När jag kom hem så var jag så otroligt duktig och satte mig och gjorde franskaläxan direkt, så nu är den klar. Sen följde jag med mamma till nynäs och handlade och sen bar det av till kyrkan.
Tänk att en dag kan gå så fort. :)

Så nu sitter jag här i alla fall, onsdag morgon, jag är rätt så trött, och det är temadag idag. Undrar hur det blir...
Om jag hinner så uppdaterar jag senare idag om hur det var.
Jag känner på mig att jag kommer få många frågor om min tro...
Lord give me strength.

Kram!

No comments: