Wednesday, October 08, 2008

After school

Jag tror jag är den enda som sitter kvar på skolan, utom treorna som skulle få information om studenten. Jag hade kunnat vara hemma snart, men det är cell ikväll. Så medans jag surfar runt på internet så försöker jag komma på vad jag ska göra medans jag väntar. Så här långt har jag kommit i mina funderingar:
  1. Åka in till stan och kolla i affärer. Dessvärre är det inte så kul att gå runt när man inte har några pengar att handla för, plus att jag är trött.
  2. Få tag på Alice och se om jag kan träffa henne någonstans. Om hon nu inte har något annat för sig, och dessutom vet jag inte när hon slutar.

Fett tråååkigt jag kommer ha. I vanliga fall så brukar jag ju åka in till förra skolan och sitta där och plugga. Men nu har jag inget att plugga på och pappa är hemma idag så det känns lite skumt att åka dit när inte pappa är där. För er som inte vet så jobbar pappa på den grundskolan jag gick i.
Så det blir å sitta här. Jag ska nog ringa till Alice snart ändå. Om en halvtimme ungefär. För då tycker jag att hon borde ha slutat.

Jag kollade upp mig själv på bloggkoll igen, för att upptäcka att det mina prenumeranter har ökat med en person. Så nu är det tre pers som prenumererar! Tjoho vad glá jag blir!

Så en extra kram till mina prenumeranter där ute!

No comments: