Sunday, October 26, 2008

Söndag

God eftermiddag.
Sitter här och försöker samla på mig motivation att ta tag i samhällsuppgiften. Tyvärr låter den inte infinna sig. Men jag borde verkligen börja. För antingen imorrn eller på tisdag drar jag in till stan och gör något, och jag måste ju bli klar innan onsdag. Ush. Höstlov ska ju vara en vecka då man inte ska behöva tänka på plugg och skola, när man ska kunna ta det lugnt och andas ut lite. Men nej, nej. Inte på gymnasiet, inte. Suck.
Jag ska bara kolla runt snanbbt på internet först innan jag tar tag i hela saken. :)

Idag har jag bara varit i kyrkan annars med ett mycket bra möte.
Nästa söndag kommer Michael Alvén, och tror du inte att jag missar det. Jo, det är precis det jag gör. Av någon anledning så har jag lyckats missa nästan varenda möte med honom det här året. Nu på söndag missar jag det eftersom jag är på YOUTH och kommer inte till centralen förren runt ett eller två, och då har ju mötet redan slutat.
Jag är sjukt hypad inför YOUTH, det ska bli så stört kul. Ett tecken på att jag är förväntansfull är att jag skriver listor. Jag älskar att skriva listor, och speciellt när jag ska iväg någonstans eller när något ska hända. Det känns som jag kommer ett steg närmre det som ska hända när jag har en lista. Så i morse började jag skriva en lista på allt jag ska ha med mig, och jag började med kläderna. I'm excited.

Kram!

No comments: