Wednesday, October 22, 2008

Äntligen hemma

Nej, jag menar inte tv-programmet, utan jag menar vad det står, jag är äntligen hemma. :)
Cellen var jättekul och jag och Alice flummade ihjäl oss med våra presenter och vårt försök att överraska Liia. Att vi klättrade i träd och glodde in i fel fönster är en annan historia.
Men Liia blev glad :) Dessvärre missade jag bussen från Reimers, så jag stannade kvar till sju och åkte sen till Rågsved där pappa var.
Kände mig lite nostalgisk när jag satt på Hagsätra tåget och åkte förbi Sockenplan, Svedmyra och Högdalen. Minnen alltså.
Men nu är jag helt slutkörd och ska snart sminka av mig och hoppa i sängen. FOG* imorgon och lång dag, plus prov. Det blev inget pluggande idag, så jag får väll ta och lita på att minnet inte sviker mig.

God natt och kramar!
* Se tidigare inlägg

No comments: