Thursday, October 09, 2008

2 bra provresultat

Tjoo!
Allt väl? Jag kom hem för ungefär en och en halv timme sen. Så skönt. Det har varit en lång och jobbig dag. Samhällskunskapen är kul på morgonen, men när man sen har matte, geografi, idrott och datakunskap så känns dagen direkt tråkigare. Vi fick i alla fall tillbaka både samhällsprovet och matteprovet. Båda två gick faktiskt jättebra. Jag fick VG+ på samhället och VG på matteprovet, så jag är riktigt nöjd. Datakunskapsprovet jag gjorde idag kändes också bra, det var inte alls så svårt. Så förhoppningsvis så blir de kanske ett MVG på det. :) Om jag har tur och han inte hittar några små små pyttefel, vilket kan vara möjligt.
I alla fall...
Ikväll blir det bara att ta det lugnt och slappa framför tvn. Inte för att det kommer gå någon intressant ikväll, så det blir å slötitta bara. Nothing interesting.

Kram på er!

No comments: