Wednesday, October 01, 2008

Drömmar

För att göra en otroligt lång och tråkig gårdag kort så säger jag att den inte var intressant. Hehe.

Idag sitter jag i alla fall hemma och har en liten förkylning på G. Jag drömde helt sjuka drömmar i natt, som till exempel att jag fyllde år och det kom ett helt led med vänner som bar på presenter. Haha.
En annan dröm var att Michael Alvén och hela hans familj kom på besök, och jag hade inte sminkat mig eller duschat. Varför just den drömmen var konstig vet jag inte, men lite weird var den.
Den första drömmen undrar jag vad den betyder...*hint hint* Haha, eller så var det bara en feberdröm, för lite feber har jag.
Nu när jag tänker på alla mina drömmar så kommer jag ihåg att jag drömde att jag fick jättemånga sms, hela tiden, och de flesta var från Liia och något var från Elin. När jag sen vaknade på morgonen och satte på mobilen så hade jag fått ett sms från just Liia. Lääskigt ;)

I alla fall så måste jag plugga matte stenhårt idag eftersom vi har prov imorgon som jag måste gå på även om jag skulle ha 39 graders feber.
Men fram tills tolv så tänker jag bara ta det lungt.

Kram på er!

No comments: