Sunday, October 19, 2008

Söndagstrött

Jag känner mig så stört trött, hela kroppen värker och jag känner mig inte alls redo för en ny vecka. :(
Sen jag kom hem har jag inte gjort något över huvud taget och jag känner mig lite smått panikslagen. Jag hade ju planerat att plugga geografi och engelska, dessutom ska jag städa. Blääää. Lord give me strength.
En ny lång vecka imorgon. Men sen är det looooov! Så stört skönt.
Jag och syrran ska upp till youth på LO, det var ju ett tag sen sist, så det ska också bli väldigt kul.

Jag tycker bara att det är så otroligt häftigt hur Gud kan veta exakt vad man behöver. Han vet när jag känner mig glad och när jag är ledsen, han förstår och fyller mina behov till max. Tänk att en så stor Gud faktiskt bryr sig om lilla mig.
Han vill veta mina önskningar och det spelar ingen roll vad jag gjort eller inte gjort. Jag kan bara vara mig själv. Han älskar mig så otroligt mycket, tänk att han gav sin ende son, just for me. För att jag skulle få liv.
Och det bästa är ju att den här kärleken inte bara är för mig, utan för alla som vill. Det är bara att ta emot.

Så kram på er alla där ute som läser.
Gud älskar dig!
Now back to everything else.

No comments: