Saturday, October 04, 2008

Kväll

Sooo.
Alltid kul med så många kommentarer man får hela tiden.. *host host* Seriöst, jag vet ju att det finns folk som läser, varför kommenterar ni inte för? :(
Therese ligger i min säng och smutsar ner den också. Blää.
Okej, jag är stört trött.
Enda anledningen till att jag sitter uppe är för att jag ska ringa till USA. Loren fyller år idag och för er som inte vet så är det pappan i den familj jag bodde hos i sommar. Så jag ska ringa och säga grattis. :) Jag har inte snackat med dem på länge så det ska bli skojj.
Bra, nu gick Therese från sängen.

Så, idag har jag i alla fall städat, kollat igenom engelskan och förberett äventyrsskolan. Så lite duktig har jag ju varit i alla fall.
Käkat massvis har jag också gjort.

Kram på er

1 comment:

Anonymous said...

Förlåt... måste bättra mig :)
Tack så mycket för att du tog söndagsskolan åt mig. Du är en ängel. Vad skulle jag göra utan dig?