Monday, October 20, 2008

Good night

Nu har jag varit väldigt duktig och gjort franska och skrivit nästan en sida på samhället. Om jag inte redan sagt det så håller vi på att skriva om presidentvalet i USA. Det finns så otroligt mycket att skriva om, jag vet inte vad jag ska ta med och vad jag ska utelämna, och det ska vara nästan klart på onsdag. Hur i hela friden ska jag hinna det? Craazy I tell ya', craaazy. The world's going mad.
Imorgon blir det kör så jag hinner inte hem efter skolan. Jag funderar på att sätta mig på Espressino med en capuccino (mums) och plugga på geografin. Jag får se hur det blir. Men plugga geografi är ett måste.
Nu kallar tvn och Cityakuten på mig!

Stor god natt-kram till er.

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha Victoria din lilla capucciodrickande snygging :P