Thursday, October 16, 2008

Kort rast

Jag har en kort rast i lektionen och tar tillfället att skriva här när vi ändå är i datasalen. Anledningen till att det inte blev något tidigare är för att 729 var sen, vilket gjorde att jag missade den tidigare bussen i Tumba och fick sitta och vänta. Jag kom i tid till skolan, men jag han inte skriva på bloggen som jag brukar.
Nu har vi i alla fall samhälle och håller på att skriva om det amerikanska presidentvalet. Jag vill sjukt gärna få MVG på det här så det blir att köra hårt. Vi kommer dessutom få hjälp från BE06 nästa vecka som ska ge oss tips och råd. Niice.
Det är lång dag idag med matte, geografi, idrott och datakunskap. Tydligen så har vi datakunskapsprov idag, IGEN. Vi får se hur det går, jag satt ju och gjorde annat i måndags... hehe. Skärpning Victoria...
Ikväll blir det plugg igen. Suck. Jag måste göra resten av geografin och franska, jag ska även försöka hitta lite mer info till det här arbetet.
Ja, så ser min dag ut. Hur ser din ut?

Kram på er!

No comments: