Wednesday, November 05, 2008

Tråkiga inlägg?

Hej! Nu sitter jag här och känner mig ganska duktig. Tills jag kom på att jag borde göra matte också. Men jag har varit halvt duktig i alla fall. Jag har fått en hel del gjort på samhällsarbetet.
Det blev ingen cell för mig idag dock. Vilket känns tråkigt, hade ju sett fram emot det. Men det får bli nästa vecka.

Det känns som jag skriver bara massa meningslösa inlägg hela tiden.
Vem vill egentligen veta hur långt jag kommit på samhällsarbetet liksom... Suck.
Säg mig, vad ska jag skriva om?

Kram!

1 comment:

Evynina said...

Jag tycker allt du skriver är roligt att läsa om!Visst att veta hur långt nån kommit på sin läxa kanske inte är det roligaste att läsa om,men ofta läser man en blogg för att få veta om den personen så då tycker jag det hör till;P
Du kan väl lägga in lite bilder när du inte vet vad du ska skriva, kanske på när du gör din läxa, who knows?
Jasså Obama blev president!?Jag visste inte heller vem jag höll på, men grattis obama, hoppas han bara gör ett bra jobb:)